22:e april

Har haft mig ett par plugg fria dagar nu, och det har varit såååå skönt!
Igår var jag med till Torp med Börje och Johan, hämtades en bokhylla till Solveig och Johan ville bränna de pengar han hade fått nån dag innan av pantning.

Idag var jag hos Sandra och hälsade på en sväng innan jag följde med till Mi Bu och hjälpte till med smörgåsar och sånt. Försökte allt sjunga med i allsångslåtarna med, men var ju mest en massa gamla låtar som valser hit och dit ;)
När jag kom hem läste jag igenom rapporten, ändrade några saker och så.
Och sen har jag mest bara suttit här ;)
Rastlös blir jag utan plugg men sååå skönt när man tänker efter.
Blir ingen skola förrän på tisdag eftermiddag då vi ska gå igenom redovisningen vi ska ha på onsdag.

Nått som är irriterande däremot var att förut gick min enda bh, som passar bra och är kanon, sönder!
Hörde ett knäpp och jo visst sjutton var det bygeln som gick rätt av.
Hurra.. För sådana är ju både billiga och lätta att hitta... Och för mig som är stört rik är det ju inget problem alls att köpa en ny. STOR SUCK.
Har så klart andra, men denna är ju den som varit den absolut bästa.
Men men, sånt är det gissar jag.

Nu ska jag snart ta och lägga mig.
Ska ner till Sandra imorgon någon gång har jag tänkt och hälsa på lite mer.
Ska även göra slut på de stackars pengarna som kommer in imorgon genom att hämta ut böcker till nästa kurs och köpa astma medicinen som varit slut nu en vecka eller nått.




Kommentarer
Postat av: Ramona

Tänkte bara skriva ett litet tips.. de har fått in jättegoa BH:ar på M-butiken nu. Bara så du vet ;)

2010-04-24 @ 18:51:35
Postat av: Jessica

Då får jag ta mig en titt där när jag varit en sväng med lackväskan och skorna med klack! ;)

2010-04-24 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0