1:a april

Ny månad. Ny vårmånad.
Men allt är precis som det var igår ;)
Förutom att jag satt i skolan idag beredd att gå och ge upp.
Varje gång jag har kommit i denna kursen och tänkt, "ja men det här klarar jag".
Så kommer det nått som slår ner mig och jag vill inte mer.
Det är mycket prata med andra i denna kursen, är det som skrämmer mig.
Vi har seminarier på tisdagar och där ska vi sitta i grupper och diskutera det vi läst.
Jag hade ju hoppats då att man fick sitta i de grupperna man jobbar med så kanske jag hade kunnat med att prata men det fick vi veta idag att så var det inte. Utan jag ska sitta och diskutera med helt okända människor.
Jag som knappt pratar på fika rasterna på miljö för jag tycker det är jobbigt och alla där kan jag prata med en och en!
Men men, jag får väl vara tomat och stamma och hoppas att jag svimmar emot nån så jag inte slår mig så hårt :P
Nej positiva tankar skulle man visst tänka ja..
Yeay! Jag kanske svimmar inför klassen, då har dom ju något roligt att minnas! Hurra hurra!

;)

Imorgon förmiddag kommer Jenny hit :)
Hon ska färga mitt hår!
Jag skulle bjuda på te sa jag. Iaf tills jag kom på att jag ingen mjölk har :P
Som vanligt när hon ska komma.. :P
Jag ska försöka få henne att massera mina axlar och så med för så ont jag har i dom.
Men innan hon kommer får jag ta och iaf dammsuga här.
Stör hon sig på dammet på hyllorna får hon väl damma då..
Inte mer än rätt?

Nej nu får jag väl fortsätta göra.. Ingenting.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Maximiliansolveig

Really great site man!!

2011-07-07 @ 08:06:20
URL: http://maximiliansolveig.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0