19:e april

Hurraaaaaaa!!! Jag fick ett hej!! *lycklig*
Så kan det bli när man får en kommentar :P
Det tackar jag för Sandra!


Nu skickade jag precis iväg det jag skrivit i arbetet!
Det är inte kanon bra, men de andra ska ju läsa igenom det
och komma med åsikter och sånt med.
Lite får de ju hjälpa till ;)

Kan berätta oxå att idag ringde Therese på kontoret =)
Så jag ska jobba helt för henne v 28 och 29
och sen halvtid på kansli och miljö i tre eller fyra veckor..
Minns inte riktigt för jag var inte hemma och kunde skriva ner vad hon sa :)
Frågade även om hon hade pratat nått med Hans och om han sagt nått.
Men det jag fick var att det hade hon inte
och "nu har han ju **** där oxå så jag vet inte hur han tänkt".
Någon som blir förvånad????
...
Nej inte jag heller..
Men för fasen, var chef och säg "Nej tack, i år behöver vi inte din hjälp" ???
Svårt?? Nej!
Men jag får ta och ringa honom här nån dag snart och se vad han säger..
Jag vill ju jobba innan v 28 med!
Det är ju i mitten på juli!
Det är en och en halvmånad som jag går utan att få inkomst.
Känns ju bra..
Jag kan gärna vara ledig MEN jag måste ju få pengar nån stans ifrån.
Nej det får bli att ringa!
För nu får jag få besked!

Men nu ska jag lägga mig och läsa vårt ledarskaps dravel
som vi ska prata om imorgon på seminariet.

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0