Vilken dag

En sån seg dag, tur den snart är slut.
En sån där dag, med huvudvärk och illamående.
En sån där dag, då jag pendlar mellan önskan att sätta mig och grina och slå sönder nått.

Hämtade ut min dräkt idag, provade den och blev mycket besviken!
Så nu sitter jag och försöker besluta om jag ska ha den ändå, fast jag inte gillar den eller om jag ska skicka den tillbaka och försöka hitta nått annat.
Jag vet inte, är bara trött på allt just nu.

Men en rolig sak var iaf att jag kollade hur mycket fel jag hade på arbetet... Två! Av 50!
Jag är bäst! ;)
Men nu ska jag snart sova så man förhoppningsvis vaknar utan huvudvärk imorgon.
Vaknar jag med migrän och illamående tänker jag iaf inte sätta mig på en buss!
Men hoppas på att det är bra!

God natt

Hugs and kisses

Kommentarer
Postat av: sandra

den blir kanon!!! ;)

2009-09-10 @ 22:22:38
Postat av: Jezz

Du tycker det ja :P ;)

2009-09-11 @ 12:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0