Rubrik

Nu är jag trött så snart, alldeles snart, blir det sängen.

Kvällen igår var kul :)
Vi diggade och sjöng, precis som det ska vara.
Det blev även bestämt att vi (eller ja tre av fyra) skulle bli groupies..
Mamma och Mia gjorde upp om varsin och sen fick jag den som blev över ;)
Det var ju snällt av dem ;)
Det var inte mycket folk jag kände om man säger så.
Såg några mammor till kompisarna ;)
Sen var det väl kanske fyra stycken som jag kände igen och där EN kom fram och hälsade. *haha*
Nej nu kom jag på att jag såg tre till jag kände igen! Oj! Men fortfarande bara en som kom fram och hälsade ;)

Idag var jag en kort sväng hos syster innan Börje hämtade mig för jag skulle ha Johan.
Johan kom in genom dörren, sa att han skulle gå till en kompis, gick och så tog det tre minuter eller nått så ringde han och sa att han skulle följa med en annan kompis istället så där var han hela tiden.
Så då har jag kollat på inspelade föreläsningar, hela eftermiddagen/kvällen.
Nåja, nästan, så klart har jag haft lite små pauser emellanåt ;)

Nej men nu gäspar jag så tårarna rinner!
Det är nog dax då..
Ska jobba två timmar imorgon, 10-12.
Sen hem och plugga.

Men nu, som sagt, sängen!

God natt.

Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0