Nu var det kvällen

Japp då var det kvällen..
Jag är lite trött på dessa tråkiga helgerna.
Där jag bara sitter och glor.

Har iaf varit lite duktig idag, läst klart andra kompendiet och gjort det mesta av arbetet. :)
Det är inte mycket kvar, ska göra det imorgon tror jag och sen ska jag ju träffa henne jag har gruppen med.
Jag frågade om vi ska träffas på måndag, vi har ingen föreläsning eller nått då, men hon svarade inte.
Sen har vi föreläsning på tisdagförmiddag, så antingen sitter vi då och på onsdag.
Får fråga henne imorgon igen vad hon tycker.

Nu ikväll blev det middag med Börje oxå, han gjorde allt utom såsen ;)
Kanon bra. Och mätt blev jag.
Och som jag trodde åkte han så snart han hade ätit upp, han var ju så trött ;)
Men men det är ju som vanligt. :P

Nu tittar jag på CSI Miami, alltid spännande.
Se om jag orkar titta klart på det eller om jag fortsätter med arbetet direkt.
Är ju bara tråkiga saker på tv.

Ja ja, ni får ha en trevllig kväll och sova så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0