Mer dravel

Nu har jag gått över till musiken i Dirty Dancing.
Funkade fint det med så nu är det plockat och dammsugit har jag gjort iaf.
Det får räcka. Stör dom sig får dom väl damma själva :P

Så nu är det duschen som gäller.
Sen de där förbannade kläderna.
Mat.
Och så ska jag väl hinna lite skol arbete med för de kommer inte förrän runt åtta.

Min största undran är nu, HUR ska JAG klara denna helgen??
Nej ska inget dricka idag (vad jag vet ;)) men jag blir ju såååå trött.
Och sen då imorgon *haha*
Det blir att soooova imorgon, gå upp, duscha och så på med kläder och så och så iväg. ;)

Ett litet under är det ju att jag ska gå ut två gånger på en helg!
Och så var jag ute förra helgen..
Nått nytt rekord detta tro??

Tanken är att jag ska med till Gbg om två veckor..
Beror på om det är så som jag tror i skolan då.
Att det inte är nått särskilt som måste göras över helgen.
Så vi ska inte ropa hej än... Än kan mycket hända.

Men nu får jag ta och sjunga i duschen.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0