Lördag, lördag

Läser lite och äter lite (för mycket) godis.
Idag går det iaf lite bättre att läsa, har bara tio sidor kvar nu på det andra kompendiet.
Sen ska jag sätta mig med frågor och dataprogram.
Blir säkert kanon bra. Inte illa att plugga frivilligt en lördag ;)
Nej jag har ingen tenta snart! :P
Den frågan har kommit upp när jag sagt att jag ska plugga ;)
Har däremot en labb som ska in på onsdag senast 23.59 och den är ju skönt om den blir klar i god tid innan dess tänkte jag :) Och sen är det ju bra att läsa under tiden så kanske det fastnar nått. :P

Sen vet jag inte, händer nog inte så mycket mer.
Börje kommer ikväll när han slutat jobbet, vi ska äta middag är det sagt.
Sen är han väl trött och går så fort han tuggat klart ;)
Men men, det är ju som det brukar så bara att ta.
Jag får ju mat iaf. :)

Gick fin fint att jobba igår! :D
Kul var det att vara där igen :)
Kan ju inte följa med på kursen till det nya men då får jag komma dit till kontoret istället och titta på det sa han, chefen, så det blir nog bra. Det är bara kul att de är såpass nöjda att de vill ha mig som vikarie. :)

Jag har hittat en dräkt till maskeraden som jag vill ha!
Men det är dyrt, så det blir inte den.
Nån som har tips på hur man kan fixa en budget "kostym"?
För jag tycker allt det är lite väl dyrt med 600 kr för en dräkt man kommer använda en gång.
Det funkar inte riktigt, fattig student som man är ;)

Så nu får ni hjälpa mig här! Lite kan ni väl iaf..
Nått som inte blir för dyrt men som inte är en "vanlig" tråkig, förutsägbar dräkt.
Är ju maskerad, då vill man ju klä ut sig med.
Vore ju trist att inte kunna gå för att man inte hittar nått att klä ut sig till.

Nej nu ska jag fortsätta läsa de där tio sidorna.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0