Lite duktig är jag ;)

Här tvättas det, diskmaskinen är klar, installationen av programmet från skolan är gjord och likaså första delen av skolarbetet. Skulle ta några timmar sa han.. Ja det gjorde det inte iaf? Men jag gjorde alla steg och allt blev som det såg ut på papper så måste ju varit rätt.
Ska snart ner och ta den tvätten som är i maskinen nu och lägga i sista maskinen sen är det klart.
Ska även börja med det "riktiga" arbetet efter jag hängt den tvätten.
Ska väl även komma mig in i duschen kanske..
Och någon gång under dagen ska jag träffa Valle :D
Ska bli kul! Var länge sen nu. Och jag är nyfiken på om hon växt nått ;)
Och det regnar inte ens ute! Helt otroligt!
Ska även skicka iväg en bok jag fått sålt.
Skulle ju lägga ut dom igen på blocken meeeen tror ni jag fått tummen ur till det?
Nej nej.. Men men, jag tänkte jag ska se hur det gått med de två jag gjorde nu för kanske man kan få sålt de böckerna med! Hoppas kan man ju iaf.

Men nu ska jag till källaren!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0