Kvällen

Söndags kväll, denna helgen har iaf gått fortare än den förra.
Den slutade ju i stort sett med att jag inte fattade varför man skulle ha helg alls ;)
Men det är ju allt skönt ändå.

Har läst idag, men inte nära så mycket jag hade tänkt egentligen.
Vet inte var koncentrationen har tagit vägen...
Men jag hittar den väl snart, hoppas jag.
Imorgon SKA jag sitta mer, på tisdag ska jag åka in och träffa henne jag är grupp med och gå igenom labben (arbetet). Det ska vara inne på torsdag så vi tänkte göra det klart på tisdag så vi är lite tidiga.
Sen är det föreläsning onsdag och fredag.
Och då börjar nästa arbete.. Då tror jag vi ska göra en enkät och göra statestik på det...
Det kan bli jobbigt :P Men men, ingår visst så är ju bara att göra och se glad ut ;)
Och så ska det ju pluggas inför den muntliga tentan med som är om ett par veckor.

Blir säkert kanon bra när det är klart.

Men nu ska jag se om jag kan hitta lite koncentration... Eller inte..

Sov gott.

Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0