Första torsdagen i september

Idag är en otroligt seg dag.
Jag försöker läsa, och jag har läst men inte nära så mycket jag hade tänkt, men får ingen ro, har ingen koncentration! Har istället lite huvudvärk och irriterande hals"ont". Vill inte kalla det ont för ont gör det väl inte riktigt, men irriterande är det!
Men men så kan det vara.

Imorgon ska jag jobba! :D
8-15 ska jag sitta i växeln. Spännande och se om jag glömt bort allt ;)
Nej då det ska säkert gå kanon fint.
Var även ett par andra datum de undrade över men så klart var det ena den veckan det är tenta (och jag vet inte vilket datum den är på än) och sen var det en kurs som gick på två olika datum men så klart har jag föreläsning båda datumen. Sjäääälvklart att det ska vara så.. Men men.

Fick även ett kuvert i brevlådan idag, blev lite fundersam för kände inte igen handstilen eller nått.
Men det var en inbjudan på maskerad :)
Så klart är den den 26:e, helgen före tenta vecka..
Meeen om man pluggat ordentligt innan, pluggar på dan och sen tar tag i det igen på söndagen så borde det väl gå bra? Tror ju knappast jag kommer "supa bort" det jag lärt mig.
Men då kommer vi till det lite kniviga... Vad i hela friden ska man ha på sig??
Som inte kostar en förmögenhet, för nån sån har jag inte.
Och nått som inte känns som om man är en stoppad korv.
Får väl fundera på det en stund.. Iaf fram tills den 12:e då man senast ska svara.
Kul hade det ju säkert varit :)

Har ni några förslag får ni väldigt gärna lämna dom.

Men nu får jag väl... Ta tag i läsningen igen.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0