Dravel

Nej, inget paket idag.
Jag orkar inte, är inte ens nyfiken?
Tänkte åka ner direkt med bussen men var så kissnödig så det var bara att gå av hemma ändå.
Och sen blev jag försoffad och orkeslös så det ligger då kvar där.
Försökte med att få äta kinamat med folk med, men ingen kunde, fast sen visade det sig att det var inte öppet ändå så det gjorde ju inget ;)
Men jag är fortfarande hungrig.. Så får väl snart få tummen ur och faktiskt kolla om det finns nått i köket.

Skulle plockat lite här hemma med hade jag tänkt.. Men det har inte blivit mycket av det heller.
Men det hinns ju imorgon innan Jenny kommer i vilket fall.

Nej nu kan jag inte vänta längre så nu får jag göra nån mat.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0