Då var denna dagen gjord

Ja då var det kvällen igen.

Vi fick varit till Sandra och lämnat blomma och önska lycka till.
Hämtade ut paketet när jag ändå var där nere.
Så hem, öppnade och provade innehållet.
Och blev nöjdare denna gången än den förra iaf ;)
Nu är det bara vad som ska vara på fötterna som ska lösas.

Jenny kom strax efter jag fått av mig det igen och då blev det fika och skitsnack ;)
Och hon fick färgat håret på mig med :)
Gott att ha det gjort.
När det var klart skulle hon åka så hon slängde upp mig till fritids så jag fick hämtat Johan med.
Vi stod på grusplan och kastade boll, jag är så grym med bollar ;)
Börje kom hem rätt snart så var dom här ett tag.
Men nu har jag varit ensam ett tag. Skönt.

Tidig kväll har jag tänkt idag, skola imorgon. Då ska vi få reda på det nya arbetet så kan ju vara bra om man är vaken då och hör vad dom säger ;)

Men ni får ha en trevlig kväll och sova så gott.

Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0