Min födelsedag

Ja flickor..
Jag funderar faktiskt på att inget ha när jag fyller år.
Jag gillar våra tjejkvällar vi haft och de har alltid varit kanon kul.
Är alltid kul att träffa er och snacka skit men jag har ingen lust till att ha en sån längre.
Började ju redan tappa lusten förra året och det känns inte bättre nu.
Vi har roligt men känns som jag har inte mycket att komma med längre.
Vi vet ju alla vad det mest pratas om och där har jag inget att lägga in utan sitter mest och tittar på.
Så vill jag inte fira min födelsedag.
Jag har inget emot att sitta och lyssna på barn och hus och gubbar, men kanske inte en hel kväll.
Och kanske inte från sex stycken på en gång.
Det kanske är egoistiskt av mig men så känner jag, just nu iaf.

Istället funderas det på att ta en helg i Göteborg igen.
Vi pratade lite på det i helgen när vi åt middag, Jenny, Robin och jag.
Och det lät som en bra idé.
Äta nån middag nån stans och sen kanske gå ut.

Jag hoppas, och tror, att ni förstår mig.

Kommentarer
Postat av: kristina

Jag förstår. Huvudsaken är ju att du har kul!! Och vill du åka till gbg så självklart ska du göra det!

Pussar och kramar!!

2009-10-14 @ 13:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0