Längtar

Som jag längtar till nästa helg nu!
Den kommer bra efter denna helgen.
Vi ska ut och göra stan, sa han förut och det hoppas jag då verkligen!
Och så en fika och liten shoppingtur med Jenny så blir det säkert en kanon helg.
Fredagen ska vi iaf ut och göra oss galna.
Troligen lördag med fast något lugnare eftersom vi åker hem på söndag, så bör ju iaf Robin vara såpass så han kan köra. För jag vägrar köra där :P
Så jag behöver ju inte vara lugn ;)
Längtar!
Börjar redan fundera på vad man ska ha med sig, behöver ju inte vara så mycket eftersom det bara är en helg.
Men man ska ju komma på vad man vill ha på sig på kvällen och så.
Och det, som ni vet, är ju ett helvete.
Men blir säkert bra i vilket fall. En cola i mig så kvittar det ;)

Nu tog ju paus men det blir en lång paus.
Jag skickade det jag gjort till henne och sa att hon får titta igenom och tycka till och så och att jag skulle ta min FÖRSTA paus (hon har ju tagit typ tre bara när jag pratat med henne).
Så då kom hon väl på att hon kanske oxå bör göra nått så hon skrev tillbaka att allt såg bra ut.
Och att hon tyckte jag skulle slappa resten av kvällen så skulle hon sätta sig med det som är kvar.
Så nu HOPPAS jag verkligen att hon gör det oxå!
Men det märker vi imorgon.
Det som är kvar är bara ren text så förhoppningsvis klarar hon det iaf.

Nu ska jag äta, för det har jag glömt sen tolv.
Och bara glo tv.

Ha en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0