Ja.. Ett inlägg.

Japp här hostas det och nysarna hänger i luften hela tiden. Hänging och jäklig.
Helt enkelt kanon taggad inför en muntlig tenta imorgon!
Men om jag sitter där och ser väldigt sjuk ut kanske dom tycker synd om mig och ger mig godkänt ändå??
Man kan ju iaf drömma..
Försöker trycka in svaren, meen det går lite dåligt om man säger så.
Fick även svar av henne jag mailade.. Och det visar sig att hon är värre än vad jag är ;)
Hon hade bara kommit till tredje frågan än så länge.. Så var inte mycket hjälp att få där.
Så det får verkligen gå som det går imorgon, det känns inte som det kommer gå bra bara. *haha*

Nej nu får jag återgå, ville bara visa att jag fortfarande är lite sjuk. *stackars mig* ;)

Kommentarer
Postat av: Karen

Lycka till!!

2009-10-25 @ 19:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0