Onsdagen avklarad

Ännu en dag till ända.
Började mindre bra, jag upptäckte att mina stövlar har hål.
Båda två. Bak vid hälarna. Så det läcker in vatten och blir blött.
Hurra..
Dom höll ju strax över en månad.
Så då var jag lite sur och jag fick slänga av mig kläder och snabbt på med något annat för leggings kan jag inte gå i i gymnastik skor iaf :P
Då ville jag bara lägga mig och sova om.
Så hade vi föreläsning, vi började tidigare för att de som läser till mäklare behövde gå tidigare.
Men blev ju klara mycket tidigare så klockan elva var man ur salen.
Så då satte jag mig i biblioteket och satt vid en dator.
Sen tog jag mig en smörgås och läste lite medan jag väntade på att Helen skulle sluta jobbet.
Mötte henne vid bussen vid halv fyra och då gick vi och tog en fika.
Tiden sprang iväg!
Var väldigt kul att se henne igen, har inte träffats på två och ett halvt år kom vi fram till.
Hahaha. Inte allt för ofta kanske ;)
Och hon har ju hunnit köpa hus, gifta sig och väntar barn. Händer saker!
Halv sju åkte jag hem och sen dess har jag suttit framför tvn.
Nu funderar jag på att gå och lägga mig.
Ska iväg imorgon igen och hälsa på i Uddevalla :D
Ska bli kul att få träffa Valeska och få träffa den nya familjemedlemmen.
Ska nypa och nosa på henne lite ;)
Kanske kommer ihåg att ta ett kort med.
Men det vet man ju aldrig :P

Nej, ska nog lägga mig i sängen, är trött!

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0