Nu ska det snart vara löst.

Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå ;)
Nej då, men jag väntar på att få se om det hjälper med propplösare..
De senaste gångerna jag duschat så har hela golvet varit blött för att vattnet inte hinner rinna ner..
Så jag var där i brunnen och drog hår men sen fick jag inte tag i nått mer och det rinner ändå inte ner som det ska.
mamma ♥ hjälpte mig så jag fick mig propplösare och nu så är det bara att vänta och se..
*håller tummarna*

Jag kom på för en liten stund sen att det är ju hemmafruarna idag!
Det höll jag på att glömma totalt ju.. :O
Men som tur var kom jag på det ;)

Kom mig även till affären med Johan så han fick sig ett gosedjur,
fick även fixat en pepparkaksdräckt till honom till Lucia.
Så är det klart. Lika bra att ta det när man ändå är på affären.

Nej nu ska jag läsa lite sidor medan jag väntar på propplösningen ska vara klar och att hemmafruarna ska börja :)

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0