Måndagen snart slut

Så var måndagen nästan gjord.

Jag kom upp ovanligt lätt imorse, fast jag inte kunde somna igår.
Låg ett par tre timmar innan jag fick somnat när jag la mig.
Men är väl så det blir när man blir nattsuddare..

Föreläsningen var inte så mycket föreläsning, var en introduktion där ena läraren av två gick igenom vad vi kommer kika lite på och hur vi ska gå tillväga och så.
Han var rätt rolig och det är ju skönt det.
Den andra läraren kom in och sa hej han med, och han verkade oxå ha humor så förhoppningsvis går föreläsningarna rätt lätt.
Men fattade det som att det inte kommer vara så mycket "bara stå och prata" föreläsningar, utan vi kommer gå igenom olika övningar och så.

Började fint läsa ena boken i bussen men somnade efter två sidor..
Inget jätte bra betyg kanske? ;)
Jag passade på att gå in på kontoret när jag kom hem, fick ju höra om jag ska lära mig nya växeln eller vad som händer. (Fast jag fick höra att jag var för dyr i somras?? fast så klart inte av chefen)
Men jag ska iaf få lära mig den så jag ska dit på torsdag och vara med ett tag.
Lite extra pengar blir det ju :)
De fick även mitt schema ifall det skulle vara så att de vill vara lediga.

Sen kom jag hem och såg att jag klarade omlabben :)
Så nu är det bara hemtentan som man ska väääänta på ska bli rättad.
Men känns rätt okej.. Så hoppas det är så med.

Men nu får jag försöka läsa lite mer ur boken.
Fick läst ett par sidor till innan jag satte mig här.
Det är så jobbig svenska med jobbiga ord så man förstår ju inte vad man läser ändå.
Men när tio veckor gått då jäklar kommer jag vara en hejare ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0