Lördag

Sitter här och försöker få tummen ur att börja göra nått att äta innan jag fixar mig inför kvällen.
Men går lite segt, jag lyckades ju somna ifrån boken (så klart) och är nu lite seg i huvudet om man säger så.
Men ska nog starta lite musik jag kan hoppa runt till så vaknar man väl :P

Var på pingismatch idag. Johan hade match, sin första match, i Munkedal :)
Tre matcher fick han gå, de två första förlorade han och den sista vann han.
Men det viktigaste är ju att man har roligt! =)
Det hade han lärt sig nu sa han ;)
Men en liten pokal fick han för att han var med. :)

Tog några kort med telefonen men orkar inte lägga in dom nu, men imorgon så kanske..
Nej dax att röra på sig så man får nån mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0