Hur gör man då?

När man är trött, då sover man.
Men vad gör man om man är trött på människor?
Trött på folk? Dom bara stör en?
När man bara ser dom och känner en djup suck inom sig.
Det kan man väl inte sova bort?
Sova kan jag nog göra i en vecka men tror knappast det hjälper.
Och var är min ork till pluggandet.
Jag hade sådana planer för pluggandet denna helgen och dessa dagarna till onsdag.
Oj som jag skulle läsa och plugga och oj som jag inte gjort det.
Jag har läst fyra sidor! Det känns inte bra.
Jag är bara trött.
Tog en ledig dag på fredagen, hade stängt av telefonen och datorn var inte på.
Och så var det bara jag och min tv. Var härligt.
Fast jag tröttnade ju så klart framåt kvällen ;)
Kanske så jag ska göra.
Låsa in mig och gömma mig så jag slipper se folk så kanske jag slutar tröttna på dom?
Hahahaha.
Hjälper ju inte bara, eftersom jag bor framför datorn och där ser man folk, typ.
Kanske skulle satt mig på en öde ö en sväng.

Ja ja, går väl över.
Nu får jag iaf läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0