Fyyyyy...

... sjutton så tråååååkigt det här var!

Har försökt läsa ut ena boken som är en introduktion till rättsvetenskapen.
Den är INTE lång. Men det tar sån tid och den är sååå tråkigt.
Konstiga ord och meningar och nått så ointressant.
Så jag la ner den en stund och satte mig med de inspelade föreläsningarna istället.
Och SNARK så tråkiga dom var.
Det är om rättsregler och var det tas beslut till lagar och så.
Jätte tråkigt ointressant.
Jag hoppas det blir mer intressant när vi kollar med på de olika delarna istället.

Jag håller på att somna hela tiden. Hahaha.

Men försöka får man ju göra.
Sen har jag boken kvar och maaaassor av sidor i en annan bok.
Detta kommer inte hinnas till imorgon.
Men ser att det jag ska läsa är det som är till nästa föreläsning igen, som är på måndag så då kan det väl inte vara helt tänkt att allt ska vara klart till imorgon?
För det finns ingen chans att det är.
Har även kollat på frågorna och försökte hitta rätt i lagboken.
Gick ganska bra.. Lite iaf. ;)

Men nu ska jag fortsätta lyssna och läsa och kladda snark på lappar.
Yeay!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0