En tisdag så här i slutet på november

Jag har fått gjort lite idag men inte så mycket som jag hade tänkt.
Hade tänkt se på föreläsningarna, det gjorde jag men inte alla.
Han pratar så seeeeeeeegt och dom var nästan en halvtimme långa så jag såg tre iaf.
Och kollat runt i lagboken och så.
Fick även kommit mig till Caroline som fick klippt av mitt hår.
Har velat klippa mig sen i somras eller nått och nu blev det äntligen av ;)
Så nu är det till axlarna och är oäckligt ;)
Känns gott!
Fick även satt upp mig på tvättid, är på tiden nu..
Så på torsdag ska det tvättas.
Imorgon är det skola hela dagen, vi har tid mellan kvart över nio till fyra.
Ja så klart har vi lunch däremellan oxå.
Men han brukar ju vara rätt snabb så kanske vi slutar tre iaf.
Sen ringde han faktiskt förut ;)
Jag svarade att jag vet att han är här :P
På facebook finns inga hemligheter ;)
Så han ska jag träffa imorgon efter skolan, han ska vara här till fredag sa han.
Och på fredag ska jag jobba :)
På torsdag får jag även gå ner till banken, igen.
Var där för två veckor sedan, på torsdag, och frågade om ett litet lån så jag kan få mig ett par nya glasögon.
Dom skulle höra av sig... Och jag bad inte om ett lån för att köpa hus, bil och båt. Så förstår inte varför det tar så lång tid att bestämma sig.
För glasögon behöver jag!
Jag ser dåligt, jag känner det när jag ser på tv, när jag läser eller bara är ute. Jag känner ju inte igen folk! Ser ju inte vilka dom är. Hahaha. Så nu går väl folk runt och tror jag är högfärdig för att jag inte hälsar ;)

Nu ska jag sätta mig och kolla på frågorna inför imorgon.
Sen en dusch och sen blir det hemmafruarna :)

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0