En fundering

Jag funderar på det där firandet av min födelsedag.
Det är bestämt att det blir Göteborg, eller ja så gott som iaf.
Vi har fått ett premilinärt ja till sovplats.
Så det var ju skönt.
Jenny ska kika på bra och billiga restauranger för vi tänkte gå ut och äta på lördagskvällen innan hon börjar jobba.
Men så ringde Robin förut idag och då ville Nattan åka till Ullared just den dagen och han skulle med.
Och jag med då tydligen.
Jag fick förklarat att jag vill ju inte missa mitt firande bara för att dom ska dit.
Men vi skulle då se till att vi kom därifrån i tid och bla bla.
Jag har inte varit där men så mycket har jag förstått att man vet aldrig när man varken kommer in eller ut därifrån med tanke på köer.
Och så var det ju bra för då kunde vi ju köpa julklappar.
Men tyckte att jag har inga pengar.
Men inte behövde man mycket pengar för att handla där för det var sååå billigt.
Ja ha? Gratis-billig?? För då är det ju lungt.
Fick även höra "ja men du fyller väl år snart".
Ja det gör jag. Men efteråt, och får jag pengar när jag fyller så vill jag kanske inte lägga dom på julklappar?

Så det känns inte alls bra. Gå där och vara orolig för att man inte kommer tillbaka i tid till restaurangen.
Och sen lär man ju vara såååå trött och då ska vi gå ut efteråt. Kommer ju somna!
Wwiiee. Not.

Så funderar på om jag ska ta en buss till Gbg på lördagen nån gång och träffa Jenny.
Så vet jag iaf att jag får kommit mig till restaurangen med henne och Petri.

Åh, jag vet inte.
Nu har jag ingen lust med nått längre.

Nu sitter jag och tittar på hemmafruarna.
Har läst så gott det gått idag.
Det får bli som det blir ändå.
Alla sidorna ska ju vara lästa till måndag så det ska man ju klara iaf.
Har sovmorgon imorgon, åker inte förrän 09.20.
Vi börjar inte förrän kvart över tolv så då behöver man ju inte åka så tidigt.

Nej nu ska jag fortsätta titta på tv innan det blir sängen.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0