Lite dravel med

Jag skulle behövt en som stod över mig här hemma med så kanske det hade blivit nått gjort här.. ?
Skulle plockat lite och fixat tvätten inför imorgon.. Men det lär jag göra sen iaf.
Men resten då..? *hahahaha* Som tur är tror jag inte Sara är så noga med lite skit i hörnen ;)
Så behöver bara plocka upp kläderna från golvet typ så är det klart ;)
Blir kanon när det är klart.

Snart dax för hemmafruarna.. Idag dör Edie... Så vem kan bry sig om nått så löjligt som Eurovision :P
Och det är tre gånger denna veckan? Är det så? Är väl iaf idag och på torsdag, borde inte finalen vara på lördag då?
Så mycket tid, så mycket pengar på.. Dravel? Men men måste ju finnas folk som gillar det eftersom det är så stort. Antar jag iaf.

Nej om jag skulle ta tag i tvätten då... Så är det ju snart gjort :)
Jag gör nog så..

Ha en trevlig kväll och god natt.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Ramona

Vårt svenska bidrag gick vidare till final... om du vill veta ;)

2009-05-13 @ 08:36:21
Postat av: Jezz

Ja det läste jag på text tv :P

haha

Tycker det är en så dålig låt.. Eller ja, jag har väl hört den en gång och det var när den vann här. Sen dess har jag inte hört den nån stans. Tyder det på en bra låt? Neeej skulle inte tro det ;)

2009-05-13 @ 08:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0