Torsdag

Låg hela tiden i sängen, sov mest tittade på tv lite, fram till runt två då Börje fixade Eeze till mig.
Alvedonen hjälpte ju inte nått. Eezen gjorde det lite bättre, så länge jag satt still iaf ;)
Men så var klockan visst dax att åka för att hämta Malin och åka och träna. Oj vad jag inte mådde bra i bilen.
Och bestämde att jag skulle ta det mycket lungt idag. Så det blev lungt, men fick iaf cyklat 20 minuter, gjord övningar på tre maskiner, varit typ 3 minuter på rodden ;) och sen fem minuter på cykeln igen. Sen la jag ner det och var ändå stolt över mig själv. De höll på en kvar till då jag bara tittade på dem :P
Men det får man med huvudvärk tycker jag ;)
Nu känns det bättre i huvudet iaf. Jag känner fortfarande av det men det är inte ens nära så det var förut.
Fick prova en med chokladsmak av Börje (jag har jordgubb och skogsbär) och den var okej. Än så länge är de iaf okej att dricka..
Imorgon vet jag inte om jag ska styrketräna (motionera) eller simma... B ska vara i styrketräningen och M ville simma.
Hade ju kanske varit skönt att simma imorgon för lite variation.. Men jag vet inte.. Styrketräning tycker jag är helt okej, cyklingen är tråkigare ;) och simning.. Ja.. Nån hejare på det är jag väl inte.. Men kan ju bli bättre om jag övar..
Jag får allt fundera en stund till. Men sa att jag skulle meddela M om vad jag vill göra. Hon ville nog inte simma själv.

Ni får ursäkta för detta tråkiga som skrivs nu. Men det är så det är.
Det är ju min blogg så där får jag vara lite dubbel ;) Gillar inte snacket själv men det är det enda jag skriver.. :P

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Men kommer säkert på nått.. Annars finns ju tvn inte långt bort :P
Är väl iaf Medium klockan nio, alltid något att se på ;)

Ha en trevlig kväll.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0