Nu är det sova dax

Nej nu lägger jag ner det... Funkar ju inte mer.. Det jag förstod förut förstår jag inte längre så då är det nog bäst att bara gå ifrån det och sova.
Ta en snabb kik imorgon innan jag åker.
Har inte packat väskan heller, får bli imorgon det med, tentan är på eftermiddagen så ska inte behöva stressa.
Så imorgon klockan 18.00 (ja det lär ju bli tidigare :P) så har jag gjort mitt första år på högskolan!
Kan ni fatta, det har gått ett år! (ja två terminer iaf ;))
Så sen är det "sommarlov" där man ska lära sig växeln och jobba fullt nästan hela juli och in i augusti och sen är det skola dax igen.

Nej nu orkar jag inte hålla upp ögonen mer.

God natt, det skrivs säkert imorgon kväll..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0