*suck*

*suck* Fortfarande inget resultat på första tentan av de där tre jag gjorde...
Nu har det gått 15 arbetsdagar.. Vill veta nu, hoppas verkligen jag klarade den!
Annars blir jag mycket ledsen. Den andra tentan kvittar för den vet jag att jag inte klarade. *haha*
Och den tredje är jag lite spänd på med... Kan gå åt vilket håll som helst..

Och inget svar från kontoret! Så nu funderar jag på att gå dit och hälsa på i veckan... Så man får sig nått svar nån gång.

Och hör och häpna, idag pratade jag med en ny tjej i klassen. Det ni! *haha*

Fick aldrig färgat håret i helgen, Jenny kom inte....
Så sitter fortfarande här med utväxt som är ljus (hur kan den se så ljus ut då men inte annars om hela håret är den fula färgen? inte för jag vill vara ljus men!)
Så funderar på att bjude Emma på en fika och se om inte hon kan tänka sig färga det...
Vågar inte göra det själv, kommer ju missa halva huvudet. Jag kan ju inte ens färga håret på andra så det täcker.. *haha*

Nej, nu ska jag ta och borsta tänderna och lägga mig i sängen, är en film nu jag tänkte se om det var nått att ha.

Natti natt.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0