Fredag

Jag ligger fortfarande på min soffa, känner mig fortfarande slö men näsan rinner mindre iaf. Så det går åt rätt håll.
Hostan är där, och är jobbig när den sätter igång och halsen har "bara" gjort ont under natten och en stund på morgonen när jag vaknade men blev ganska okej när jag fick tagit en halstablett.
Nu funderar jag på att ta mig lite frukost kanske.

Fick skickat ytterligare ett mail till Therese på Miljö för att höra hur det går med ansökningarna.
Och jag ska få komma dit i sommar :D Men Bosse visste inte när och så än..
Men hon har iaf semester i juli.. Gäller ju bara att man får nått i juni med.. Men sen kommer ju inte pengarna förrän månaden efter.. Vet inte hur man ska göra då.. Men det löser sig nog det med.
Så nu har jag skickat igen till Kansli för att höra ifall de pratat om vikariat och så än.
Blir det inget i juni får jag väl försöka få mig ett städ vikariat då.. Men det är väl inget man får bestämma själv antar jag :P

Sänder mina tankar till Gbg och Dalsi. Tänker på dig.

Nej, lite frukost då kanske.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0