Fortfarande fredag

Den här dagen har spenderats som de senaste två gjort.
Legat på soffan eller i sängen.
Sov en stund förut, blev så trött.
Men till slut tog jag mig ett bad, men det tröttnade jag på nästan innan jag fick lagt mig där.
Så nu sitter jag under täcket i soffan igen, fast i vanliga kläder och inte pyjamasen. Inte illa!
Ska över till Robin och ligga på hans soffa sedan och glo på finalen i Lets dance.
Vääääldigt spännande. Tur att vi inte är rätt tråkiga. ;)
Men men trevligare med sällskap än behöva sitta ensam.
Ska nog sno ett täcke och en kudde av honom och krypa ner under i "min" soffa hos honom.
Japp vi har bestämda platser. *haha*

Men vi skulle inte träffas förrän klockan sju. Antar det blir affären innan, vi ska väl ha cola och så ;)
Så nu sitter jag här och har på Glamour på tvn, alltid lika spännande ;)
De döda kommer tillbaka och barn är inte barn till den mamman man tror ;)

Nej om jag ska kolla mig i spegeln och så innan då. Och sen vänta.

Har inte mer att skriva ändå.
Eller jo, jag fick svar på mailet till Kansli, och de som jag jobbade med och vikarierade för förra året vill väldigt gärna ha mig tillbaka :) och det har de sagt till chefen med men han vill vänta till den nya chefen över avdelningen börjar och det gör hon första april.. Så det är bara att vänta ett tag till på svar från dem.

Så, nu har jag inget mer att skriva.

Så, party party på er.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0