Onsdag

NU gäspar jag inte längre?! Jag har gäspat sen jag gick upp idag.. Men nu, nu när det är kvällen och man ska vara trött och så, då gäspar jag inte längre?
Ska vara på kontoret imorgon klockan nio så känns som halv två är lite sent att somna då... Men men, det blir som det blir!
Idag kom ju Johan tidigt, kvart över sex redan! Han sa halv sju.. Visserligen bara en kvart.. men ändå ;)
Så på med barnkanalen på tvn och halv sova till sju, då jag gjorde mig i ordning för att gå till skolan och lämna honom.
Sen la jag mig faktiskt igen när jag kom hem, somnade med en gång *haha*
Gick väl upp vid nio, så frukost och sen tog jag en snabb dammning och dammsugning innan Carro och barnen skulle komma. Och jag var då precis klar när de kom, de var lite tidigare än väntat ;)
Vi tog en sväng till Konsum för pojkarna var hungriga och här finns det inte mycket att stoppa i magen!
Sen var Carro till frisören, Theo följde med så var bara Albin jag hade här. Så vi lekte här med hammare och sånt (sån där barn leksak) och lite annat smått som finns här i en påse.
Följde med till Hunnebo för skulle ha pojkarna en stund när Carro jobbade och Christian var iväg.
Så där fick jag middag! Ibland har man det bra ;)
Theo följde med till en kompis strax efter Carro fick åka till jobbet så var bara Albin och jag igen. Var nog högst en halvtimme sen kom Christian hem och Martin körde hem mig :)
Var iväg vid fem och tränade, var hemma nästan sju igen så det blev ett tag! :D
Och idag var det faktiskt riktigt kul! Jag ökade lite på vikterna och så så det kändes att man gjorde nått!
Och cykling 30 min två gånger (nu ljög jag, sista gången var 27 minuter :P)
Så så är det tänkt vi ska fortsätta... Hoppas vi gör det bara :P

Och nu bara jag slappar i soffan och glor på tv.. Är ju onsdag idag så jag bara väääääntar på Grey's!
Säsongsavslutning idag tror jag.. :( Men men det kommer ju tillbaka! ;)

Nej... Den dagliga uppdateringen om mina spännande dagar är gjord. :P
Och nu ska jag väl.. Fortsätta glo på tv.
Kontoret imorgon till tolv tror jag :)
Skönt att komma ut lite :)

Ha en skön kväll och sov gott.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0