Torsdag

Klarade inte tentan :( :(
Så det blir att göra om i augusti och hoppas på att det går bra så jag får mina pengar!
Går ju inte att plugga utan pengar.. Eller går gör det väl men inte om man vill bo, äta och ha böckerna.
Så jag vet ju vad jag ska göra i sommar utöver jobbandet, blir att hård plugga..
Så känner ni nån som kan piska mig i form för det så kan ni alltid skicka personen till mig..
Skulle behövt en sån.

Gick bra i växeln idag. Jag börjar lära mig.. Är alla dessa namn bara.. *haha*
Men men man lär sig väl.
Fast vet inte vad jag får i lön än.. För en på personal skulle hitta "en gyllene medelväg". Vad nu det betyder...
Och sen skulle vi ta det på telefon?
Ja ja, blir säkert bra..
Ska dit igen på måndag och vara med igen. Då ska jag även kika runt och titta på folken så jag kanske har lite mer koll på var och vilka de är.
Börje hämtade upp mig direkt på kontoret så var jag bara hem och bytade om och så och så åkte vi och tränade.
Blir nästan två timmar vi är där med allt. :) Rätt duktigt om jag får säga det själv ;) Och.. det får jag ju :P

Sen har jag mest bara suttit.. Är lite trött nu känner jag. Skönt :)

Imorgon blir det inget "jobb" då som sagt och middag hos Solveig vid tolv.
Makrill blir det :D Gott!
Träning efter det antar jag..
Är väl det som är inplanerat då.
Bara en lugn dag :)

Nej, har inget mer nu.. Så det blir tv tittande!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0