Näspärlor

Nu blev jag lite på dåligt humör...
Min näspärla har ramlat av "kroken" och det är den tredje på kort tid!
På en månad har jag köpt tre nya sådana, köpte två i fredags för det är lika bra tänkte jag..
Och det var ju bra tänkt för idag då var ju den borta och när jag då skulle byta så är den helt skev den "kroken"
Lite som ett s nästan.. Ja ha ja.. försökte allt ha den på men pärlan låg ju inte som den skulle då.
Sen hade jag en gammal krok och den pärlan som ramlat av den så tänkte att jag får klistra lite då..
Men tror ni inte pärlan försvann?? Puts väck. Då var jag lite lagom irriterad :P
Så nu får jag ha den rosa igen, tycker det är snyggast med "vanlig" pärla (vit eller genomskinlig eller vad man nu säger) .
Det är ju tur att det inte är små saker som får mig irriterad :P
De i andra färger, de sitter då så fast och fint men de jag gillar ramlar av hej vilt.
Har några olika men de jag har tycker jag är för stora, är de väl säkert inte, men det känns så.
Gillar mycket bättre de här små pärlorna. Det ska vara diskret tycker jag.
Ja ja, nog om det.

Fick mig makrill idag :D
Gott var det :)
Tränat har vi fått gjort det med.
Så nu är det bara filmen kvar ;)
Väntar på att han ska höra av sig.. Men det blir nog snart...
*hahahaha* Typ NU.

Så det blir att gå över till honom :)
Ska bli kul, har ju inte blivit så mycket det sista..
Så min vattenflaska och jag får traska över gården... eller ja.. inte ens så långt ;)

Ha en trevlig kväll.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0