Måndag igen

Ja då var det måndag igen!
Kommit hem från träningen och går ner i varv innan duschen, ja så gör jag hur äckligt det än må kännas!
Har ingen lust att duscha och sen komma ur den och vara lika svett som när jag in dit bara för jag fortfarande är i varv.

Fick ju som ni sett ÄNTLIGEN trycka på "publicera" knappen om Valles nyhet! Ni ska veta att jag bara väääntat och väääntat på att få göra det. *hahaha* Har frågat flera gånger och gjorde i ordning inlägget för ett tag sen när jag hade tråkigt. *hahaha* Tur man kan glädjas åt andras lycka iaf :D
Såg även jag hade ett litet mail som väntade när jag kom hem... Där var ultraljuds bilderna! :D
Så nu fick jag sett h*n med.. Så gott jag kunde iaf ;) Men förstod iaf vilket som var huvudet och så. *haha*

Så var jag på kontoret idag och satt i växeln, gick bra tyckte jag! Fick sitta ensam en stund oxå, det kändes ännu bättre. Inte lika nervös då över att de andra ska höra mig.*haha*
Sen hem, byta om och så bar det iväg till Tumlaren och träna. Var så skönt för mesta dels av tiden var vi helt ensamma där. Det är bäst när det är så ;)

Var t om duktig och ringde till Soc idag för jag var vaken innan tele tiden började.. Men då satt hon i möte hela dagen så där fick jag ju inte gjort nått ändå. Men jag ringde iaf! ;)

Så nu lyssnar jag på diskmaskinen som låter och nu ska jag nog palla mig i duschen så man känner sig lite bättre iaf.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0