Lördag

Så trött jag blir.. Var så glad här om dagen för det var ungefär fem veckor sen som jag hade riktig hemsk huvudvärk som hållt i sig. Var glad över att det var så länge utan. Men skulle aldrig tänkt på det!
För nu i två dygn typ så har jag haft huvudvärk. Från och till. Och en sån där jobbig en.
Men men, går väl över.

Funderar på vad jag ska äta.. Finns ju inget hemma och när jag väl är på affären får jag aldrig handlat för jag vet inte vad jag ska ha. *haha* Så det blir nog inte mer spännande än en shake.
Skulle egentligen fått lax, men så fick Börje jobba och jag tycker det känns rätt dumt att komma upp och äta hos Solveig utan honom.. Men istället blev jag barnvakt.. wwiiee.. Inte än visserligen, nu är han fortfarande hos farmor.
Har ju inget att stoppa i magen på honom så han får vara där tills de ätit.

Ska kanske till cancerfonden sedan.. Väntar på att syster ska höra av sig...
Och till kvällen ska jag vara barnvakt i Hunnebo. Men då ska de sova så det är ju enkelt ;)
Så länge de sover iaf.

Var lite stolt över mig själv igår, var ju med Robin, vi tittade på den där filmen och efter den var han godis sugen så vi gick till Konsum så han fick handlat onyttigheter ;) Men inte jag! Jag stod emot! (han frågade allt först om det var okej för mig att han åt och jag har inga planer på att hindra andra att äta vad de vill) Jag satt där och drack mitt vatten och var duktig.

*klappa händerna för mig*


Nej... Lite kläder då.. Och sen kanske vila huvudet?


Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0