Fredag

Igår la jag mig nio??
Hahaha, kände mig febrig, huvudvärkig och helt slut.
Men tror ni jag sov då? Neeej då, låg där och tittade på tvn och suckade över hur tråkigt det var.
Varför inte släcka lampan och sova då?! Men nej nej, det kunde jag tydligen inte :P
Men innan tolv släckte jag allt... Var nog länge sen det hände..

Nu kollar jag på Våra bästa år... *hahahahahaha*
Det är inte för spännande... Nått så kasst men är ett tidsfördriv.
Om en 40 minuter eller så åker vi upp till Solveig, så ska Börje tydligen göra maten.
Jag ska iaf bara titta på :P Och makrill blir det ju som sagt :D Gott gott.. Hoppas jag..

Blir film ikväll! :D
Robin skickade för en liten stund sen och frågade om jag ville se Twilight med honom ikväll och det vill jag ju.
Var länge sen vi hade våran fredagskväll ju! Fast får bli med vatten och vatten... :P
Har hört många som gillar den filmen och blir helt "kära" i den.. Så det blir sanningens ögonblick om det funkar så eller om jag är känslokall ;) Men det tror jag då inte, sätt mig framför Grey's och jag grinar ;)

Imorgon tror jag det blir en sväng till cancerfonden för att se om man kan hitta nått till partyt den 4 juli...
Annars kanske man kan gå i en sopsäck med 80's skrivet på, i rosa? :P 

Nej om jag skulle hitta nått att ha på mig idag då... Känner inte för sopsäcks modet just idag..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0