Fredag

Det är fredag... Som om det skulle vara nått annorlunda mot de andra dagarna jag haft det senaste?
Inte direkt. Ligger och tittar på den spännande serien, Våra bästa år. Oj oj mycket givande.
Nått så dåligt men ändå beroendeframkallande. *haha* Inte ens snyggingen är direkt snygg längre.

Händer nog inte mycket idag nu fram till tre iaf. Vet ju vad jag borde göra men så kass som jag är blir det aldrig gjort.
Men vid tre tänkte jag hämta Johan på fritids, vid fem blir det mat och sen får vi se vad vi hittar på.
Till kvällen kanske vi ser nån film, beror på hur sen Börje kommer hem.
Sa visserligen igår att jag skulle till Robin efter han kommit hem så skulle inte förvåna mig om han gör allt för att bli sen ;) Oj så höga tankar jag har om honom :P

Ja ja, dagen blir som den blir. Inget mer med det.

Nej får väl fortsätta se på programmet... Marlena har ju minnesförlust, oooo spännande ;)

Ja just det, det har väl inte  undgått någon heller att Martins stora idol (ja iaf när han var liten) är död?
Blev lite förvånad men ändå inte. Ja ja, alla ska vi dö nån gång.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0