Fortsättning på min dag

Nu har jag även fått lämnat anställningspappren på kontoret och pratat med Bosse.
Tydligen så gör de upp med varann så det är den lönen för alla tre avdelningarna..
Lite snålt vill jag tycka.. Men men pappren är ju redan påskrivna.
Är ju visserligen mer än förra året med några stackars kronor :P
Och det är en del mer än vad jag har nu om vi säger så. Så jag ska väl vara nöjd ändå :)

När jag öppnade dörren upptäckte jag ett paket som låg utanför...
I där låg en massa olika kläder från Karen :D
Alltid käckt när man slipper köpa det själv ;)
Tusen tack :)
Ska snart testa för fullt, får sluta vara så varm först bara.
Jobbigt att röra på sig ;)

Ringde Ramona på väg från kontoret, tänkte kanske hon var hemma och tog det lungt när hon är ledig idag ;)
Men hon var visst ute på galej för hemma svarade hon inte iaf :P
Men det är ju skönt väder så folket är väl och badar eller nått sånt som en annan inte gör ;P

Har även fått kolla lite kort på Johan.. Det svåra är ju att inte ta allihop..
Men några blev det allt, kanske blir en koll till nån dag vem vet ;)

Nu ska jag svalka ner mig så jag kan testa lite kläder!

Hej.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Japp.. vi har varit på Johannesvik idag. Jag fick solat lite men idag blev inget bad för min del men Emilia var i ett antal gånger :)

2009-06-24 @ 17:56:38
URL: http://mittlivsomramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0