Fortfarande lördag

Blev inget åkande till cancerfonden och inte heller nått barnvakteri på kvällen.
Cancerfonden kunde vi inte åka till för vi var för många i bilen, Johan kom då vi tänkte åka så det funkade inte men det kommer ju fler lördagar (hoppas jag). Men de kom hit och hälsade på istället.
De var riktigt trevligt sällskap... *host*
Theo spelade tv-spel med Johan, så gott det gick för Johan ville gärna vara där och göra sakerna för Theo.
Albin han busade runt här, busade lite med moster ;) och så.
Och de två största...
De gjorde detta..

   

Lite trötta kanske..?
Så de tänkte, vi åker till Jessica en stund och sover lite hon tittar till barnen..? ;) ;)

De åkte hem vid tjugo i tre kanske, så då var det bara Johan kvar. Så då åt vi en liten bit tårta.
(för av nån anledning verkar de alltid fira födelsedagar helgen efter själva dagen varit??)
Sen spelade vi mest tv spel.. Inget större här. Börje var väl här vid halv fem ungefär.
Så idag, det är ju lördag, så delade vi på en räkbaguette från Ekelöfs.
Sen... har vi inte gjort så mycket mer. De har varit här hela kvällen.. Johan och jag framför tv spelet och Börje framför datorn. *haha* Men var helt okej, slapp iaf sitta ensam :)

Och nu är det nog snart sängen som gäller.
Ska bli skönt :)
Barnvakt är jag visst imorgon med, men inte förrän efter lunch.

Jo just det! Jag har nog FÅTT en 120 säng... Har inte sett den än och så men att FÅ en säng så..
Så förhoppningsvis är den bra.. Får väl se om den kommer sig hit först.. Och sen hur man ska få plats med madrassen nere i förrådet och så... Börje tyckte jag kunde slänga madrassen men det går ju inte! Då har jag en madrass för lite till min dubbelsäng jag har tänkt använda igen så snart jag har plats (alltså större lägenhet). Så på nått sätt får det joxas till där nere och mamma kan få tillbaka sin sängram som jag har just nu.
Men som sagt, ska ju se först så jag faktiskt får sängen... Man vet aldrig vad som händer på vägen.

Och inte ska jag heller glömma att idag har det varit födelsedag på Väggabacken.
Emilia fyllde 5 år idag :) 


Men nu blir det att stänga av dator och sånt.
Ni får sova gott.
Natti natt.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Ramona

Ja nu är hon stora tjejen.. och det har varit kalas i mängder ;)

Barncancerfonden är öppen idag med... mycket mindre folk idag! (bara så att du vet)

2009-06-07 @ 09:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0