En dag i början på juni

Ja då är denna dagen gjord.. Var inte så rörig i växeln som jag trodde.. Iaf inte när jag satt bredvid :P
Fick svara ett par gånger, men glömde ju hela tiden bort vad jag skulle säga när jag svarade. *kortslutning*
Det där "Tekniska avdelningen, det är Jessica" sitter fortfarande i efter ALLA dessa år! *hahahahaha*
Så ska jag ju inte svara där. Och sen visade det ju sig att det var andra saker som var röriga istället..
Som var jag ska vara och när... Det är en vecka då jag tydligen ska gå två heltiden... Nog att jag är duktigt men inte så duktig så jag kan dela på mig! För då hade de för sig att jag skulle sitta i växeln, på heltid, en vecka (utan nån rast då för finns ingen som kan avlösa mig) och just den veckan då är Therese bort på Miljö så då ska jag vara där på eftermiddagen och ta post och diarieföring och på Kansli som står tomt och deras post och diarieföring...
Jo tjena.. Men de skulle prata om det så förhoppningsvis är det klart när jag kommer tillbaka på torsdag!
Torsdag förmiddag ska jag dit igen, mer introduktion och lönesamtal tydligen... *nervöst*

Tolv gick jag hem, åt och åkte och tränade. Vi var där från halv ett till två, åkte och handlade vitlöksbaguette, hem och gjorde Thaisoppa.. Var lite starkt för mig :P Men det är ju det mesta... Bränner lätt i munnen.. *haha*
Tjugo i fyra ungefär kom mamma och hämtade mig och körde mig till Carro, följde med dem på avslutning på dagis (förlåt, förskolan) med sång och kik på avdelningarna.

Carro körde mig hem efteråt, då tog jag en sväng till Robin och satt där och pratade lite.
Var en vecka sen jag pratade med honom nu så.. Blir ingen ordning på det nu när vi inte haft våra fredagskvällar på läänge :(
Och nu, nu sitter jag här :P
Snart Hemmafruarna som gäller!

Så har iaf gjort saker idag, känns skönt :)

Imorgon bitti kommer Johan, ska ta han till skolan imorgon.
Och vid elva kommer pojkarna från Hunnebo en sväng.
Sen ska jag vara i Hunnebo och titta till dem medan Carro jobbar och Christian till Strömstad eller nått..
Men skulle inte bli så länge, tror jag.. Men man vet ju aldrig..
Så får bli senare träning imorgon då.

Ja.. Det var väl det.. Nu vet ni vad jag gjort.. Spännande spännande! ;)

Kisses

Kommentarer
Postat av: sandra

Måste säga att du är duktig me träningen :) önska jag hade så pondus jag me

2009-06-03 @ 18:03:39
Postat av: Jessica

Tack :D

Jag är faktiskt lite förvånad över mig själv ;)

Men det blir faktiskt roligare och roligare..

Så förhoppningsvis fortsätter man ju. haha

2009-06-03 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0