Dravel

Ja ha.. Vad ska jag göra nu då?
Skulle åkt och tränat nu egentligen men tydligen var det viktigare (trots vi kom överrens om att vi skulle åka tidigare) att åka runt halva sverige för att hitta en bil så att Nattan kunde komma till Ikea ?
För det var visst hans uppgift tyckte han.
Och då kom han på att det blev ju lite seeeeent för vi skulle inte kommit till Tumlaren förrän halv elva och "vi ska ju äta tolv" för det måste vara priiiiiiiiick. Fast sen kom det ju fram att han skulle ju faktiskt köra hem Nattan tolv.
Och då ska han även hämta Johan som sovit hos Carro i natt och så får han vara här för då ska han ju även köra till Ikea.

Tur han vet vad som är viktigast. Umgås med sin son / köra folk... hmm.. tror köra folk är viktigast!
Nä nu är jag bara lite trött, trött på att han verkar kunna göra vad som helst för vissa (som jag vet pratar skit om honom och bara utnyttjar när de själva behöver nått) medan han inte ens kan hitta på nått med Johan för "han är trött" eller bara inte orkar. ?? Eller som idag bestämma en sak för sen ändra den för han ska ju faktiskt hinna duscha, äta, köra hem henne, hämta kärra och sen åka. Bestäm inget då? Eller säg åt henne att antingen få ta sig hem själv på nått vis eller så får hon snällt vänta ?
Fast så kanske man inte gör? Kanske bara jag som tänkte fel där?

Nej jag får väl duscha och slänga mig under fläkten.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0