Dravel

Fick brevet nu med hur mycket jag får i hjälp och yay, räkningarna blir betalda! ;)
Då kan jag pusta ut iaf, skönt det.

Tränat fick vi gjort idag med, och varmt var det. Ser inte fram emot alls att sitta där i värmen hela sommaren *haha*
Fick t om legat ute på balkongen en sväng. Ligga på mage och läsa en bok funkar ju kanon men värre när man ligger på rygg, då blir jag så varm i ansiktet så jag vet inte var jag ska ta vägen.
Men lite blev det ju iaf, ska inte ta i så man spricker heller ;)
Kanske kan sitta där sedan när det är svalare bara för att få lite sol i sinnet, nån färg får man ju inte ändå så det lägger jag ingen större vikt på. Men lite sol gör ju gott.

Har gjort mig, lite eller ja massa blev det ju, tonfisksallad så nu har jag att äta! ;)
Tur det är så gott. Imorgon blir det fiskbullar! ÄNTLIGEN! *hahaha*
Ska ha Johan efter fritids och till nån gång på kvällen då Börje ska jobba. Så då tänkte jag göra fiskbullar till oss, roligare så. Och funderar på att se på nån film på kvällen och ha lite mys men beror lite på när Börje kommer hem för det är ju fredag och fredagsmys hos Robin oxå.. Men jag kan väl mysa två gånger ;)

Nej nu har jag inget mer att skriva... Inte för jag någonsin har det :P

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0