Dravel

Lite duktig har ändå soffpotatisen varit idag.
Efter träningen så har jag fått ihop alla pappren
som ska med imorgon till mötet på soc,
skrivit på anställningspappren
som jag (tänkt) gå med imorgon till kontoret,
så jag får höra med de andra avdelningarna med om papper,
har skrivit på pappren till CSN så nu ska de bara skickas iväg
och nu fick jag även på kanterna på badkaret.
Ja och så en disk står klar med! Så lite fick jag ju gjort..
Även om det är först på kvällen jag kommer igång :P
Annars har jag mest glott på tv och sovit som vanligt.
Var ju varmt idag med då orkar jag inte göra nått.
Andra är på stranden eller sitter ute i solen,
jag gömmer mig under täcket. hahahaha
Lite fel kanske. ;)
Fortfarande lite trött på folk men men
jag gillar ju inte sådana (folk) ändå så. :P
Nu ska jag nog plocka in disken och sen lägga sig i sängen kanske?
Tur att det är klockan tio mötet är så är jag iaf någorlunda vaken då :P
Har ju vänt lite på "sova dax" tiden ..

Ja ja, blir nog bra det med.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0