Måndag

Vilken dag!!
Första dagen i växeln, på riktigt, eller ja som det är hel dag iaf.
Och fy sjutton *haha*
På förmiddagen var det nästan hemskt! Det ringde och ringde och ringde.
Ingen rast fick jag för nån chef fanns det inte att få tag i eller som kom och avlöste mig.
Så där stod jag, fast.
Men sen upptäckte jag att jag fick samtal från Munkedal.. Så då misstänkte jag att de satte över deras till mig när de tog rast. Så då gjorde jag det samma på eftermiddagen när jag ville ha en liten rast.
Men det stora hela tror jag funkade bra.. Skickade dem säkert fel nån gång meeeen vem gör inte det i en växel ;)
De sista timmarna på eftermiddagen var iaf lugna, väldigt lugna. Fast emellanåt kom det en "skur" med samtal. Alla på en gång va klart.

Men nu är jag iaf hemma, lite trött i huvudet men ändå hemma.
Så nu har jag skrivit i och kopierat det mesta som ska till Eva på soc på onsdag.
Och fyllt i ordern för min telefon som får skickas på lagning, för nu har den hängt sig totalt.
Den ska nog inte funka mer än 7-8 månader åt gången tydligen..
Så då blir det att skicka iväg den så den förhoppningsvis kommer tillbaka och funkar igen.
Men där försvinner ju en del nummer och så.. För jag kan ju inte komma åt dem eftersom den hänger sig!
Ja ja, bara den blir hel. Får väl fråga vem det är som skickar om jag får nått nummer jag inte har ;)

Så nu försöker jag komma på vad man kan göra för mat om en stund.. Men det står då helt stopp.
Ingen lust att laga nått idag. Så vi får väl se om det blir mat eller en shake.. wwiiee... ;)

Japp där fick ni en jätte spännande uppdatering om mitt spännande liv. :P

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: carro a

du får ha en liten telefonbok också;) Kram tur att de funka i växeln

2009-07-13 @ 20:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0