Måndag morgon

Ja då var det måndag morgon igen..
Sitter på jobbet och väntar på att posten ska komma..
Mailen är avklarade och nu bara jag väntar..
Lite långtråkigt men förhoppningsvis kommer posten snart, brukar vara här runt nio.
Tycker fortfarande det är skönt att jobba ;)
Trodde det skulle gå över andra veckan men nu är jag iaf inne på tredje..
*hahaha*
Sitter lite otrevligt här tycker jag, sitter med ryggen åt dörren. Förstår inte hur hon kan sitta så här.
Speciellt inte om man är lättskrämd som jag är. *haha*

Eftermiddagen blir det på miljö och diarieföra deras post.
Kommer bli bra detta att vara uppe och nere, så länge jag kommer ihåg posten på eftermiddagen ;)
Men men löser sig nog ändå :P
Idag (äntlligen) ((ja, äntligen, kan ni fatta att JAG säger så??)) ska vi komma iväg och träna!
Nu har vi inte tränat på tre veckor (imorgon) ! Så nu är det då dax igen!
Jag frågade igen igår kväll så vi verkligen åker nu och det sa han att vi ska.. Så jag hoppas han håller det nu.
(nej är inte tuff nog att åka själv)

Men nu har nog posten kommit..
Skriver säkert sen ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0