Lördag

Oj, så hade denna dagen nästan gått.
Har nog inte gjort så mycket idag. Glott på tv till Johan kom kvart över två, då var vi ute, sköt lite med nått flygplan han hade =)




Sen till Konsum för han hade pengar som brände i fickan.
Men där hittade han inget han ville ha så då gick vi till Ica.
Så han fick köpt sig ett par tidningar (var ju sakerna med tidningarna som lockade) och lite godis.
Så fick jag köpt mjölk och så. Gick hem lämnade sakerna och mötte upp Emma och följde henne ner över och så sköt han lite mer med flygplanet tills vi gick hem vid fem.
Då satte vi oss i soffan med godis och dricka och kollade på Kung Fu Panda.
Innan han åkte hann vi börja på Fia med knuff men då skulle han åka så hann aldrig klart.

Nu ska jag sätta mig och se om filmen Börje fixade till mig funkar och äta lite glass..
Mums =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0