Torsdag

Ja var i skolan idag, vi räknade lite. Visade sig att jag hade gjort halvt rätt i våran läxa iaf ;)
Hade varit helt rätt om han hade förklarat på samma sätt som idag på den andra delen av uppgiften. *haha*
Var där till tolv sen åkte jag till Uddevalla och mötte upp Valle. Trodde det skulle bli en hel dag men blev bara till tre för hon kom på att hon hade visst saker att göra. Men vi hann med en fika iaf och gå på Blomsterlandet.

När jag kom hem så tog jag Börjes bil och Johan och åkte till Hunnebo, till Caroline och pojkarna :)
Så var vi där tills det var dax för pojkarna att sova och så. Fick Caroline att toppa mitt hår oxå, nu är det inte stora tovor nere i topparna längre. Och toppa vet jag itne om det är rätt ord ;) Håret är till axlarna nu ungefär. :)
Ser så bra ut så.
När jag lämnat bil och barn mötte jag upp Christian och fick räkor!! Mums!
Så här satt jag förut och smällde i mig räksmörgåsar i massor. Sååå gott!
Tänkte bjuda Karen men hon dissade mig för nått telefonsamtal när jag försökte skriva till henne så hon fick då snällt vara utan! ;)
Fast då fick jag dåligt samvete och tänkte kanske man kunde trycka in en räka i datorn och skicka iväg men det funkade då inte det heller! Så hon fick snällt vara utan. :P

Var väl det som hänt idag. *haha*
Alltid lika spännande mitt liv.



Imorgon är det inget bussåkande, utan då blir det att sitta hemma med kompletteringen istället.
Och antagligen en spis som kommer innanför dörren tio över sju eftersom jag kan sova längre ;)

Natti natt

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

hehe ja det blev ju lite mer än bara topparna.. sorry, men d gjorde ju gott=) du blev jättefin i håret om jag får säga det själv=) Kramar i massor

2009-01-16 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0