Tröööööött *gäsp*

Lite trött nu. Känns som det varit en lååång dag.
Kunde inte somna igår :(
Så låg här och vred och vände på mig och hörde grannens klocka slå varje hel och halv timme.
Men somnade till slut och då sov jag dåligt, konstiga drömmar och vaknade och hade mig.
Så var inte så där jätte pigg när klockan ringde vid fem! *Zzzz*
Men fick iaf gjort mig i ordning och pallat mig till bussen.
Tänkte jag kunde sova där men tji fick jag. Jag låg där och blundade men inte somnade jag.
Inte förrän vi åkte från Uddevalla. Så var inte direkt pigg när jag skulle av bussen i Trollhättan heller.
Föreläsningen gick rätt bra, var på slutet då ögonen hade väldigt svårt för att hålla sig uppe!
Men somnade iaf inte där ;) Sen var det lunch, då sprang vi runt och letade plats att sitta på. Till slut fick vi bara satt oss på ett ställe för att äta och sen leta vidare efter ett rum med dator att sitta i så vi kunde jobba på arbetet.
Men nu är det klart! Nu ska det bara lämnas in :) (marknadsförings arbetet alltså) Och vi hade så fullt upp så vi fick aldrig tid till att kolla på kompletterings frågorna för mig :( Men men.
Till fyra satt vi, eller ja kvart över fyra gick jag och Dalsi för våra bussar och tåg gick halv. Men då var vi klara, de bara skickade ut arbetet på mailen till oss och de klarade de nog själva. Lite enklare för dom som åker bil att gå när som.
Men på bussen hem fick jag iaf somnat! Och jag vaknade av att jag drog en djuuuup suck, som antagligen lät över heeela bussen. *hahaha* Men det bjuder jag på.

Och nu har jag varit hemma en timme, så har ätit smörgås, startat diskmaskinen, skrivit ut papper och så.
Ingen spis än. Men nu är det ju ingen skola på onsdag så.. Då kanske? ;)

Nej sätta sig med kompletteringen lite innan det är dax för duschen och sängen!

Hmm.. och så undrar jag var Karen är?! Inte är hon på msn iaf..

Och så la Ramona upp ett kort... Och nu undrar jag: Var är hon nån stans?  För borta är hon :(




Natti natt

Kisses

Kommentarer
Postat av: Karen

Jag låg å sov hela kvällen ju! Sova från 18-05 är ju rena lyxen för en med mina sömnproblem :D

2009-01-20 @ 07:17:07
URL: http://daddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0