Torsdag

Finns inte mycket att skriva just nu men får ju ta och skriva nått litet.. Mamma blir ju så ledsen annars om hon inget har att läsa ;)

Fick veta nu att vår presentation för marknadsplanen var den bästa men att själva arbetet inte var bra.
Mycket att göra om där tydligen. Så det blir att sitta med det nästa vecka efter föreläsningar och så.
Fick oxå veta att jag inte klarade helvetes kursens tenta. Men vet inte hur många godkända uppgifter jag fick.. så hoppas ju på att de iaf var tre så jag kan göra kompletterings uppgiften istället för ny tenta.
Men men vad ska man göra. Är bara att göra om den igen annars.

Mår illa gör jag oxå och är lite huvudvärkig. Stressad inför skolan kanske.. Neeej då.. Bara som det verkar.
Ska vänta en liten stund sen ska jag försöka mig på att göra nått att äta.
Hoppas det smakar nått bara. Igår smakade inget bra.
Varken maten på dagen eller chipsen med dippen hemma hos Emma på kvällen.
Men idag smakar det säkert mycket bättre.

Nej, vet inte vad jag ska skriva om. Är lite tomt i huvudet idag.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0