*suck*

Var hos Caroline förut med Johan en sväng.
Och när jag satt där kom jag och tänka på att de inte har dragit pengarna för lånet och så än!
Så räknade lite på det och på busskortet som ska fyllas på nån gång i början/mitten på februari.
Och tjoff sa det så var nästan alla pengarna borta.
Det hade jag glömt bort!
Så här har jag gått och trott att jag har pengar.. Som jag inte har!
Eller ja, jag har lagt undan lite pengar för jag ska kunna betala för mig i maj..
Och använder jag dom.. Hur ska jag då kunna betala i maj?!
Jag HATAR detta!
Blir tokig.
Dumt påhitt att börja äta flera gånger om dagen tydligen. :(
För det ska man tydligen inte kunna göra.
Hur ska man kunna dryga ut kassan lite?
Inget extra blir det på kontoret heller förrän senare i vår. :(
*suck*
Är det värt att fortsätta plugga då?
Men vad ska man göra istället?
Jag har ingen akassa att få, så har inga pengar att hämta nån stans ifall jag slutar.
Och vill väl egentligen göra nått för att kunna få mig ett jobb sedan.

Så känner ni nån som vill ha sig en sambo eller bara har lite för mycket pengar och vill skänka bort dom, tänk på mig!


Kommentarer
Postat av: carro a

du får ragga farfar;)

2009-01-27 @ 20:21:31
Postat av: Anonym

Ja... Hade han bara sett mig som sitt barnbarn kanske det funkat men tror inte det går när jag inte varit med innan ;)

Är ju bara er han sett. haha

2009-01-27 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0